Tuesday, March 12, 2013

PRU-13 : PAKATAN TERDESAK YANG AMAT SANGAT. AZMIN MINTA 'NYAWA' PADA RAKYAT!!

Muka Pemimpin Pakatan Haram Yang Tak Tahu Malu. Muka Tebal Macam......

TERDESAK. Memang Pakatan Rakyat terlalu terdesak untuk menang pada Pilihan raya ke-13 (PRU-13) yang akan datang ini. Ini jelas, apabila Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali meminta rakyat meneliti secara mendalam senario politik negara ini dan memilih pakatan rakyat untuk menerajui tampuk kerajaan demi memperbetulkan segala kepincangan yang dilakukan kerajaan Barisan Nasional (BN) selama ini.

Apa le punya bodoh dan tololnya statement yang dibuat oleh si Azmin ni. Memang pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat ni muka tak tahu malu. Nak memerintah Negara?....Puiiii!. Mari kita lihat di Selangor ni yang mereka terajui. Apa yang telah mereka buat , apa kebaikan rakyat yang mereka beri? Selangor hampir hancur depa buat. Janji-janji dialam manifesto pada PRU yang lepas, hilang begitu saja. Jadi, mana yang kata mereka (PR)  itu lebih dan ingin mengubah sistem pertandbiran negara? menjahanamkan lagi ada le. Rakyat bukan bodoh be.

IBM malas nak komen panjang-panjang pasal kenyataan yang dibuat oleh si Azmin ini. Bagi IBM Pakatan rakyat terlalu 'desprate', terdesak kerana mereka tahu mereka akan tumbang di PRU ke-13 nanti. Rakyat sudah bersedia tolak Pakatan Rakyat. Kalau korang nak tahu cerita selanjutnya korang belilah 'Sinar Harian' hari ini atau klik SINI. Wasallam dari saya ~ IBM


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...