Thursday, March 21, 2013

MANA ADA DALAM SEJARAH MALAYSIA.........

JOM KITA BELAJAR SEJARAH :
Mana ada dalam sejarah Malaysia seorang calon PM berkelulusan kesusasteraan melayu ? Mana ada dalam sejarah Malaysia pemimpin yang dinobatkan sebagai calon PM bekas banduan ? Mana ada dalam sejarah Malaysia seorang calon PM pengamal homoseks ?  Mana ada dalam sejarah Malaysia parti politik yang suaminya ketua umum, isterinya presiden dan anaknya naib presiden ?  Mana ada dalam sejarah Malaysia seorang calon PM yang anunya berjuntai-juntai dan boleh dilihat seluruh dunia ?  Mana ada dalam sejarah Malaysia seorang calon PM yang tidak boleh menjawab soalan mudah yang hanya perlu dijawab ya atau tidak dia seorang homoseks atau biseks ? Mana ada dalam sejarah Malaysia seorang ahli parlimen ada setiausaha politik melainkan ahli parlimen PKR?  Mana ada dalam sejarah Malaysia seorang ketua pembangkang yang tiada kerajaan boleh membentangkan bajet ?

Nak Lagi ?? Mana ada dalam sejarah Malaysia seorang pemimpin parti islam sanggup gadaikan kalimah Allah ?  Mana ada dalam sejarah Malaysia orang islam pecat jawatan seorang pemimpin islam kerana menghalang orang islam daripada murtad ?  Mana ada dalam sejarah Malaysia seorang yang mengaku ulama boleh menyumpah seranah orang sesuka hati celaka....celaka....celaka.... ? Mana ada dalam sejarah Malaysia seorang yang mengaku ulama pewaris Nabi bersekongkol dengan peliwat? Sedangkan seseorang peliwat itu Nabi tak mengaku umat ? Mana ada dalam sejarah Malaysia seseorang pemimpin atau MB yang nak sambut hari jadinya bawa kek sendiri pergi rumah orang ? 
Yang lain-lain anda pakat-pakat sambung pulaklah....
SUMBER : RAKAN BLOGGER.
IBM Kata : Sejarah-sejarah di Malaysia ni memang unik. Penuh dengan tanda soal?? Dalam hal ini, IBM raasakan ianya adalah sejarah yang di cipta sendiri oleh pembangkang. Fikir-fikirkan dan RENUNG-RENUNGKAN.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...