Monday, March 11, 2013

APA LAGI ALASAN YANG 'HAIWAN POLITIK' NI NAK BERI?..BETUL-BETUL NAK KENA TAMPAR KE DIA NI?

APA lagi alasan yang Tian chua nak bagi lagi? Sekarang ni siapa yang main sendiwara, Tian Chua ke atau Umno? Hello Tian Chua. IBM nak pesan kan ko, jangan sampai kami orang-orang Umno naik angin dan hilang sabar. Kalau dah bersalah tu, baiklah merngaku saja. Jangn cuba-cuba nak salahkan orang lain dan gertak orang sampai nak saman pulak.

Kami orang-orang Umno tak gentar untuk di saman. Silap hari bulan kami pulak yang akan sama kamu. Kau yang cari pasal, kau yang dulu buat provokasi kepada bangsa kami yang memperjuangan tanah air, kenapa kami harus takut dan tuduk diatas kebidapan kamu itu? Kamu Tian Chua, dah tak ada alasan lagi. Terlalu ramai orang dah buat laporan polis di atas kenyataaan dan kebiadapaan kamu itu, maka elok beno le kamu menyerah kalah je.

IBM rasa, karier politik kamu dan sampai ke penghujungnya. Kalau kamu bertanding dimana-mana di PRU ke-13 nanti, IBM pasti kamu akan tumbang dan begitu juga PKR, akan tersungkur ke bumi dik perbuatan kamu yang tak bertanggugjawab. Dan, IBM juga 'positif' bahawa Pakatan Rakyat (PR) juga akan tersungkur menyembah bumi di pilihanraya kali ini.

Jadi, kepada seluruh rakyat Malaysia, tak kira anda semua berada di mana, terutamanaya para pengundu, fikir-fikirkanlah sebelum memangkah nanti. Tolak PKR dan tolak Pakatan Rakyat yang mana parti SIAL ini akan membawa lebih banyak sial kepada kita dan negara. Negara kita akan aman dan damai tanpa Pakatan Rakyat. Maka, RENUNG-RENUNGKANLAH ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...