Wednesday, March 6, 2013

KERANA GILAKAN KUASA ANWAR UPAH 'SAMSENG' JAGA DIA

 Gambar sebagai hiasan. Kalau betul pun nasib le.....
Rahimi sahkan Anwar miliki empat pengawal Filipina

Pendedahan yang dibuat oleh bekas setiausaha sulit ketua pembangkang, Muhamad Rahimi Osman mengesahkan bekas majikannya, Datuk Seri Anwar Ibrahim pernah menggunakan khidmat empat pengawal keselamatan dari Filipina, ada fakta dan lojiknya. Kerana apa IBM kata begitu? kerana info yang di dedahkan oleh Muhammad Rahimi serupa apa yang IBM baca di dalam sebuah majalah keluaran Filipina pada tahun 2009. Tak payah IBM namakan majalah tersebut.

Sumber dari bekas setiausaha sulit Anwar ini, keempat-empat mereka iaitu Daniel Cruz, Noel Del Rosario, Alfred Sese dan Bong Oteyza telah mula berkhidmat kepada Anwar sejak Pilihan Raya Kecil Permatang Pauh, Pulau Pinang lagi. Begitu lama mereka berkhidmat untuk Anwar. Persolanya, untuk apa mereka di ambil berkhidmat oleh Anwar? Anda jawaplah sendiri. Mungkin ada dikalangan anda/pembaca yang lebih arif dan mengenali Anwar lebih dekat lagi.

Kata Muhamad Raimi lagi,  Anwar guna bantuan keselamatan Filipina sejak PRK Permatang Pauh, pada tahun 2008. Anggota-anggota itu terlatih khas setaraf dengan pasukan komando dan mempunyai pelbagai kepakaran. Kalau tak percaya, katanya bacalah di blog Anwar AIDC edisi hari ini. Cerita penuh ada di sana. Jadi, segala perancangan untuk Anwar menawan Putrajaya dan melantik dirinya sebagai Perdana Menteri memang telah lama dirancang setelah dia di pecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri dan ahli Umno.

Dari hari itu, Anwar membuat bermacam-macam persiapan, merancang dan menghuru-harakan negara demi untuk mencapai citan-cita beliaun dan misi utamanya ialah untuk membalas dendam. Itulah hakikat sebenarnya. Dia sanggup mengadai maruah bangsa, agama dan negara demi mengamalkan politik songsangnya itu. Kalau ramai yang berkata dan menuduh bahawa Anwar juga terlibat di dalam pencrobohan di Lahad Datu yang mengorbankan 8 nyawa anggota polis kita, IBM pun turut mnegatakan sedemekian rupa.

Telah banyak bahan bukti yang media sisoal dan akhbar-akhbar tempatan dedahkan segala perlibatan Anwar. Tapi, biasalah, dia tetap akan nafikan. Siapa tak kenal Anwar, kan? Jadi, IBM nak mengajak rakan-rakan/pembaca sekelian supaya menilai dan memikirkan, siapakah Anwar dan betulkan pejuangan beliau berkempen bagi nak rak menyuruh rakyat menukar kerajaan? Fikir-fikirkan, kerana Anwar adalah dianggap harimau yang cedera dan manusia yang mengamalkan politik songsang atau 'haiwan politik' yang tidak mengenal atau membezakan yang mana betul atau salah. RENUNG-RENUNGKANLAH ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...