Tuesday, March 12, 2013

SINGAPURA BAKAL RAMPAS PULAU PINANG MELALUI DAPig

Kedua-duanya senyum ada makna, ada kira-kira...
MENGAPA bangsa Cina beriya-iya mempertahankan Pulau Pinang? Mereka ada agenda tersembunyi untuk keluar dari Malaysia. Ini isyarat jelas dengan kehadiran Lee Kuan Yew di Pulau mutiara itu dan hubungan baik antara DAP dan PAP Singapura. Pulau Pinang masih di bawah Kedah dengan bayaran pajakan tahunan di bayar oleh Kerajaan Pusat sebanyak RM10,000. Kerajaan Pulau Pinang pernah membuat tawaran kepada Sultan Kedah untuk membeli Pulau Pinang dari Kedah dengan nilai RM1 billion dan sebagai gantinya menyerahkan Seberang Prai.  Cadangan gunakan harta Kedah iaitu Seberang Prai sebagai galang ganti. Oleh itu cadangan menSingapurakan Pulau Pinang sedang berjalan.

Ini adalah harapan terakhir kaum China di zaman moden ini untuk mendapatkan satu negara selepas Singapura terlepas. Sebab tu kaum China di sana semakin kurang ajar. Oleh itu adalah di cadangkan selepas BN berkuasa di Kedah maka Pulau Pinang patutnya di serap di bawah Kedah. Tiada salah apa apa. Lihatlah Hong Kong tetap maju jaya walaupun di bawah China. Singapura sebagai di ketahui umum kaya tapi kurang tanah. Di zaman moden ini tanah semua telah berpunya. Singapura pada satu masa dulu berhajat sangat dapat menggabungkan Sabah semasa ianya di kuasai oleh PBS. Kini Singapura bercita cita untuk menjadi negara dua pulau.

Jesteru, marilah wahai semuag rakyat Pulau Pinang, khususnya orang-orang Melayu, pastikan dan dimestikan menumbang DAPig pada PRU ke-13 nanti. Kalau tidak, Pulau Pinang di dalam bahaya yang amat sangat. Mari kita selamatkan Pulau Pinan~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...