Thursday, March 7, 2013

'HAIWAN POLITIK' TIAN CHUA KAKI KENCING, MULUT CELUPAR MACAM BOSSNYA JUGAK!!

Apa citer ni Tian Chua, Selasa sudah pun berlalu, Tian Chua kata nak buat pendedahan? Hari ni dah Rabu... Jelas Tian Chua bapak penipu!! Woi!! Tian Chua!! Lu mana menyorok?? Lu lupa bawak lu punya pampers sekali... Nanti lu kencing lagi, satu Malaysia bau hancing!

Kalau dah kaki kencing tu, kencing jugak, sebiji macam bossnya, Anwar Al-juburi. Sana-sini kencing, seluruh negara kencing, dan satu dunia pun dia dah kencing. Jadi memang cantiklah bila PKR di sebut 'Parti Kencing Rakyat', betul kan? Apapun, kepada Tian Chua, IBM nak bagi tahu, sampai bila lu nak menyorok? rakyat tengah cari lu. Baik lu serender dan minta maaf secara terbuka dan bersara terus dari arena politik. 

Bila lu di gelar 'Haiwan Politik', maknanya nanti ada haiwan yang menyerupai manusia tampar sama lu punya muka, malukan nanti?. Lain kali sebelum nak cakap sesuatu, fikir dulu, jangan sedap mulut lu saja. Kerana apa?...kerana buruk akibatnya. IBM rasa, di PRU ke-13 nanti, sudah granti lu tersungkur, jadi eloklah berfikir panjang supaya jangan bertanding. Bayangkan terlalu marahnya seluruh rakyat Malaysia bila lu pelekeh dan menuduh insiden berdarah di Lahad Datu satu sandiwara dari UMNO?

Bukan orang Umno saja yang marah, tapi juak-juak Pas juga sedang marah dan sedang cari lu. Jadi, mana lagi lu mahu lari? Kepada para pembaca yang budiman, nak sokong ke lagi haiwan politik ni dan juga PKR pada PRU ke-13 nanti. Oleh itu, fikir-fikirkan dan RENUNG-RENUNGKAN ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...