Thursday, March 21, 2013

9 NEGERI AKAN JATUH KE TANGAN PAKATAN?..AYO..AYO...HABIS LE KITA

IBM Kata : BERSELERA beso nampaknya Pakatan Rakyat ni ye. Mereka begitu yakin akan dapat merampas 9 negeri pada PRU-13 nanti. Begitulah mengikut perkiraan yang syok sendiri dari Dr Hatta Ramli, Ketua Pengarah Pilihan Raya PAS Pusat. Konfiden bebeno depa. Entah dari mana dan bagaimana perkiraan depa, tak tahu lah. IBM tak tahu le apa nak  cakap pasal depa ni (pebangkang). Nak kata tak sekolah, tidak pulak. Semuanya berpelajaran tinggi sampai ke luar negara, kononnya le. Tapi, rupa-rupanya depa tak pakai otak. Ada otak pun simpan kat lutut. 

Segala apa yang mereka cakap, ikut sedap mulut depa je. Apa mereka ingat rakyat tak tahu ke pembohongan yang mereka lakukan selama ini. Rakyat bukanya bodoh lagi. Mereka juga tak sedar, bahawa negeri kesayangan depa akan terlepas ke tangan BN pada PRU ke-13 nanti. Contohnya di Kelantan, rakyat Kelantan dah tak sabar nak  tukar kerajaaan. Begitu juga dengan negeri Kedah, Selangor pun sama. Insyallah kita akan rampas kembali dari depa.  Itupun mereka masih belum sedar lagi ke? Issss..issss..hairan dan ajaib. 

Apapun, IBM nak pesan pada Dr Hatta. Jangan angkuh dan terlalu konfiden. Segala-galanya terlrtak ditangan rakyat. Kita tunggu dan lihat nanti. Apabila selesai saja PRU ke-13 dan kita dah dapat keputusannya, andai kata 9 negeri yang dikatakan oleh Dr Pas yang bodoh lagi tonggong ni tak dapat di tawan, di mana depa nak letak muka?...Dr Hatta,  IBM nasihatkan ko  berambus dan berehat dari dunia politik untuk selama-lamanya.  Kerana apa?... Kerana PAS akan hancur pada kali ini.  Dan...DR Hatta, teruskan angan-angn ko tu. Wasallam.


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

  1. Dulu masa PRN Sarawak, bangkai2 ni pun cakap besor jugak, kata Sarawak akan jatuh ke tangan Pakatan Rakyat. Kononnya rakyat Sarawak tak sabar nak jatuhkan regim BN, alih2 PAS dapat telor ayam, al-juburi terus ke luar negara masa pengumuman keputusan kemenangan... takbur sangat..

    ReplyDelete
  2. PASBodoh,

    Cakap-cakap pembangkang ni mana boleh pakai bro. Biarkan diorang takbur. Tuhan itu adil. akhirnya nanti, depa yg malu sendiri. Dasar Pembangkang mana mahu kalah. Muka tebal tak tahu malu. biarkan depa dgn angan2 Mat Jening depa....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...