Sunday, March 3, 2013

JAWATAN TPM DITAWARKAN KEPADA PAS & DAP...ANWAR MAIN SENDIWARA LAGI??

DEMI untuk mencapai citan-citanya menjadi seorang Perdana Menteri, manusia yang bernama Anwar Ibrahim@Al-juburi, sanggup berbuat apa sahaja, kencing rakan kongsi, berlakun, berpura-pura baik, malah mereka-mereka yang bodoh ni, jelas telah ditikam dari belakang oleh si nuar yang licik lagi jahat jika dibandingkan dengan Firaun.

Tapi, yang hairanya tu, walaupun rata-rata didalam pakatan itu sendiri sudah terang-terang menolak Anwar untuk menjadi Perdana Menteri sekiranya pembangkang memenangi Pilihanraya Umum ke-13 nanti (PRU-13), Anwar masih dapat mempengaruhi pemimpin-pemimpin di dalam pakatan rakyat, bahawa dialah calon yang paling layak untuk di nobatkan sebagai Perdana Menteri.

Persoalanya sekarang, sampai bilakah Anwar dengan sendiwaranya, sampai bilakan Anwar boleh berlakun, dan sampai bilakah Anwar boleh kencing rakan kongsinya?....kerana apa IBM ajukan soalan-soalan itu? sebab Anwar masih belum sedar diri bahawa rakan-rakan kongsinya juga sedang berlakun dan bila-bila masa sahaja mereka akan menghumbannya dari pakatan rakyat. Pemimpin-pemimpin pakatan sekarang ini telah menyedari bahawa Anwar telah banyak membawa penyakit di dalam pakatan rakyat.

Dan.....mereka pun dah dapat merasakan sekiranya Anwar masih lagi menjadi nakoda di dalam kapal pakatan rakyat, lambat-laun kapal mereka akan tenggelam. Sekarang pun sudah nampak keretakan didalam kapal pembangkang, bila-bila masa saja akan tenggalam. Untuk menyelamatkan kepal mereka, Anwar mesti di usir daripada pakatan. Tapi, bagaimana?..kita tunggu dan lihat perkembangan seterusnya kemelut di dalam Pakatan rakyat ini.

Untuk mengetahui cerita sepenuhnya akan tawaran 2 jawatan TPM Anwar kepada Pas Dan DAP, KLIK DISINI ......teruskan membaca. Dari saya ~ IBM


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...