Monday, August 18, 2014

AKHIRNYA YANG MENANG ADALAH KUMPULAN MUNAFIZ BERKIBLATKAN ANWAR DAN PAS TERUS GUGUR JADI TAIK

ISNIN 18 OGOS 2014
WABAK PARASIT dalam PAS telah melemahkan seluruh jemaah Islam PAS PARASIT dalam PAS akan menjadikan PAS sebagai sebuah biro menarik Melayu-Islam dalam kafir DAPig dan PKR. Manakala pemimpin-pemimpin PAS pula, hanya bersuara dengan suara Anwar Ibrahim dan Lim Guan Eng. PARASIT telah menyebabkan PAS tidak lagi mempunyai maruah, harga diri mahupun kemampuan untuk menyuarakan pendirian. Itu pendirian dan ingatan yang telah dibuat pada tahun 2008 dahulu. Ingatan dan pendirian itulah yang disuarakan kepada pucuk pimpinan. Bagaimanapun, disebabkan kebanyakan pemimpin PAS sendiri tidak dapat membezakan perkataan TA'ASUB dengan WALA', akhirnya PAS bertukar menjadi sebuah parti selipar jamban untuk DAPig dan PKR. Lebih teruk lagi, PAS dijadikan barisan hadapan untuk menggadaikan kepentingan umat Islam semata-mata untuk memenuhi cita-cita jahat Lim Guan Eng dan Anwar Ibrahim.

Hasil daripada mesyuarat Ahli Jawatankuasa PAS Pusat yang diumumkan jam 1:00 tengah hari semalam, Ahad, telah membuktikan teori tentang kejahatan PARASIT itu adalah benar. Pengumuman yang dibuat oleh Timbalan Presiden PAS dan dikelilingi oleh penjilat-penjilat Anwar Ibrahim serta penyembah-penyembah Lim Guan Eng, dibuat begitu pantas tanpa pembabitan TGHH dan Cikgu Pa yang merupakan Setiausaha Agung PAS. Mat Sabon cuba membetulkan persepsi, kononnya keputusan tersebut bukanlah U-turn, tetapi menghormati Tahaluf Siyasi. Alasan yang begitu dangkal dibuat semata-mata untuk membodoh-bodohkan jemaah PAS yang kian nampak kejahatan kumpulan PARASIT yang menggunakan rasuah wang untuk memenangi dan duduk dalam saf kepimpinan Pusat. Ketetapan yang dibuat oleh Majlis Syura dan Dewan Ulama sebelum ini, telah dilanggar sekaligus mencabul tradisi PAS yang menjadikan Ulama sebagai ikutan dan contoh. Dan ini bukanlah kali pertama apabila golongan PARASIT yang memperkenalkan diri mereka sebagai golongan Profesional berbuat begitu.

Tidak cukup lagikah bukti bahawa PARASIT sedang menghancurkan PAS dari dalam? Tidak cukup sah lagikah PARASIT telah menjadikan PAS sebagai jamban kencing berak untuk Anwar Ibrahim dan Lim Guan Eng? Ramai bertanya, mengapa masih ramai ahli-ahli PAS yang tidak isytihar keluar dari parti setelah menyedari yang PAS kini telah menjadi jamban kencing berak PKR dan DAPig. Jawapannya ialah... PAS diwujudkan hasil daripada perjuangan yg bangga menjadi hamba kepada kafi DAPig dan PKR. Prinsip-prinsip inilah yang diperjuangkan oleh PAS dan sepatutnya diteruskan perjuangannya. Malangnya, kealpaan dan membiarkan elemen-elemen mazmumah mengotori PAS, menyebabkan PAS tidak lagi bertindak sebagai pengimbang kepada kerajaan yang memerintah. Sebaliknya PAS kini menjadi tempat menternak
kaum munafiq, anuwarisma, kaum bughah dan golongan caci maki-carut marut yang tidak bersandarkan kepada ilmu dan pengetahuan. 
PAS perlu dikembalikan ke fungsi asal. Ahli-ahli yang komited dan taat kepada perintah agama, perlu terus berada di dalam PAS. Dari awal lagi PAS ditubuhkan, fungsinya ialah memenuhi keperluan UMARA-ULAMA di mana PAS merupakan bahagian ulama. Cuma apabila kemasukan elemen munafiq di dalam tubuh badan PAS, menjadikan PAS dilihat sebagai sebuah parti munafik yang tidak ada pendirian kerana terlalu takut kepada DAPig dan PKR sambil berselindung kononnya, perjuangan PAS sebenarnya adalah untuk melacurkan Islam!! Sedangkan bukan itu maksud sebenar penubuhan PAS....Wasallam ~ IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...