Thursday, August 14, 2014

NAK JUGA JADI MB. KONONNYA NENEK KIPAS NI DAPAT SOKONGAN 30 ADUN?. MAKA TERGOLEK DOK LAH KHALID GAGAP! HUHUHU..

KHAMIS, 14 OGOS 2014

PEREBUTAN JAWATAN MB SEMAKIN PANAS..PANAS MACAM GORENG PISANG!
KALAU dah gila jawatan tu, apa cara sekali pun akan berusaha untuk mendapatkan jawatan yang diidamkan. Tak kiralah cara baik atau cara jahat. Kotor, memang kotor permain politk yang diamalkan oleh Pakatan haram Selangor ini. Dari sumber yang IBM dapat, puak-puak haram jadah yang diketuai oleh Anwar Ketua penipu no 1 negara menyuarakan dengan rasa penuh konfiden bahawa Pakatan Rakyat sedia merampas kembali pentadbiran Selangor selepas mendakwa memperoleh kekuatan menerusi majoriti mudah untuk membentuk kerajaan dan sekaligus menggulingkan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar sedia ada. Begitu juga Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Wan Azizah Wan Ismail berkata, PR mempunyai sekurang-kurangnya 30 sokongan undi majoriti Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Selangor setakat ini.
Menurut beliau, sokongan itu termasuk dua Adun daripada PAS iaitu Saari Sungib (Hulu Klang) dan Hasnul Baharuddin (Morib). Baki 28 ADUN yang menyatakan sokongan terhadap  Wan Azizah ialah masing-masing 13 daripada PKR dan 15 yang mewakili DAP. Menurut Wan Azizah, pendirian yang dinyatakan kesemua ADUN berkenaan dibuat secara bertulis menerusi surat akuan bersumpah. Oleh itu beliau mengutus surat kepada Tuanku Sultan Selangor untuk memohon mengadap dan mempersembahkan sokongan majoriti untuk perkenan Tuanku," katanya pada sidang media di sini, Khamis. 
Tapi, bagaimana sekiranya pihak Istana sekali lagi menolak dan tidak mahu berjumpa dengan nenek kipas ini? Dan, betul ke no 30 itu boleh menjanjikan Wan Azizah untuk merampas jawatan Menteri Besar dari Khalid? Wan Azizah lupa ke bagaimana suaminya Anwar juga bermain dengan numbers. Katanya dengan numbers dan sokongan yang beliau dapat Pakatan Rakyat akan menakluki Putrajaya, tapi hampass, habuk pun tarak...semuanya bohong dan angan-angan Mat Jening. Apapun, bergaduh le korang, berebutlah korang. Rakyat Selangor di luar sana tu sedang memerhatikan korang. Tunggu sahajalah PRU ke-14 nanti. Korang tahulah nasib korang. Wasallam ~ IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...