Wednesday, August 20, 2014

GARA-GARA BEREBUT JAWATAN MB, SULTAN PENDEKAN PERCUTIAN LUAR NEGARA..

RABU, 20 OGOS 2014
NAK berehat dan bercuti pun tak senang. Itu yang menimpa Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah yang terpaksa memendekkan percutian baginda di luar negara dan akan pulang ke tanah air pada Sabtu ini, demikian menurut sumber daripada kerajaan negeri. Sebelum ini Sultan Sharafuddin dijadualkan berangkat pulang pada 27 ogos. Sultan Sharafuddin turut menitahkan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim supaya tidak mengeluarkan apa-apa kenyataan berhubung kerusi Menteri Besar sehingga baginda kembali pada Rabu depan.

Sebelum negeri Selangor ini di terajui oleh pembangkang haram jadah ni, Duli Tuanku tidak pernah rasa tertekan dik permainan politik yang  kotor lagi menjijikan. Tapi, kini baginda dan rakyat negeri Selangor seolah-olah dalam delima dan  tak tenteram apalah mendapati negeri Selangor ini menjadi hura-hara gara-gara pergolakan politik yang diamalkan kerajaan pakatan haram yang ada sekarang ini. Mereka lebih pentingkan diri sendiri daripada rakyat dan demi untuk mencapai cita-cita mereka, rakyat menjadi mangsa.

Bak kata Menteri Besar sekarang ini, Khalid Ibrahim, negeri Selangor ini akan hancur jika pentadbiran baru menerajui Selangor. IBM setuju dengan pandangan Khalid itu. Bayangkan jika Wan Azizah@Nenek Kipas jadi Menteri Besar Selangor. Apa akan jadi pada negeri Selangor ini? Tak payah IBM nak kupas panjang-panjang kerana sekiranya Nenek Kipas itu jadi MB, siapa dibelakang beliau? jawab, jangan tak jawab. Wasallam ~ IBM

2 comments:

  1. woiiikk...mana ada sesiapa di belakang jijah..depan jijah adalah..KETUM Al Juburi mestilah depan jijah ..

    tapi kalau dengan Saiful, Sukma dan ajijan..tentulah KETUM AL JUBURIT berada di belakang !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ibm-Kabus Ibra,

      Salam,

      Ops...betul tu...hehehehe...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...