Saturday, August 16, 2014

PAS DAPAT RASAKAN SULTAN TIDAK MEMIHAK KEPADA NENEK KIPAS....APA LAGI..CABUT JE LE!

SABTU, 16 OGOS 2014

KEMELUT JAWATAN MB SELANGOR..
KALAU PAS dah tahu akan kemungkinannya, apa lagi nak tunggu. Belah je lah dari Pakatan. Jangan buang masa. Besok JK PAS Pusat akan bermesyurat. Buat keputasan bersama, keluar dari Pakatan, beri sokongan penuh pada Khalid gagap. IBM juga agak Sultan tidak akan berpihak pada Wan Azizah@Nenek Kipas tu. Selari dengan kenyataan Presiden PAS, Hj Hadi Awang baru-baru ini bahawa kepimpinan PAS menolak cadangan melantik Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail sebagai Menteri Besar kerana merasakan Sultan Selangor tidak memihak kepada Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu. 

Seorang pemimpin PAS berkata, isu berkenaan merupakan masalah pokok kepada kemelut di Selangor dan mesyuarat Jawatankuasa PAS Pusat yang akan diadakan pada Ahad bertujuan mencari jalan penyelesaian. Faktor yang paling penting untuk sesiapa sahaja yang mahu menjadi Menteri Besar ialah beliau mesti mendapatkan perkenan Tuanku. Jika orang yang dicadangkan itu, kami percaya tidak diterima Tuanku...mengapa masih berkeras? Kami sudah maklumkan kepada mereka (PKR) tentang isu ini, tapi tetap berkeras, jadi bagaimana? soal pemimpin berkenaan yang enggan dinamakan. 

Selain itu beliau bagaimanapun menegaskan bahawa tidak ada isu untuk PAS menarik diri daripada Pakatan Rakyat (PR). Kami akan tetap bersama. Ini bukanlah satu perkara yang sukar untuk diselesaikan, katanya. Kenyataan pemimpin PAS tersebut memang menampakkan PAS tidak pernah serik, muka tak malu, suka di perkuda-kuda dan di perbodohkan. Ikut telunjuk rakan kongsinya, DAPig dan PKR. Memang PAS tak ada telo. Perjuangan PAS selama ini adalh perjuangan yang sia-sia, tanpa matlamat. Kalau beginilah cara PAS, sampai kiamat pun perjuangan mereka tak akan kesampian. Duduklah di bawah celah-kangkang DAPig dan PKR untuk selama-lamanya. PASS..PISSS..PUSHH!. Wasallam ~ IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...