Sunday, August 10, 2014

"KAMI MAHU KHALID BUKAN NENEK KIPAS"

AHAD, 10 OGOS 2014

PKR TERUS BERGOLAK...

Penyokong PKR mula marah dengan tindakan memecat Tan Sri Khalid Ibrahim. Tekini PKR telah menganjurkan forum bertajuk ‘Krisis Selangor' : Khalid Ibrahim Belot Pakatan Rakyat?’ malangnya Forum tersebut dicemari dengan insiden apabila menghadapi tentangan hebat daripada penonton yang hadir. Lebih 50 orang peserta forum tersebut yang rata-rata tidak berpuas hati dengan keputusan Lembaga Disiplin PKR petang Sabtu yang mengambil tindakan memecat Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dari parti itu, bertambah marah apabila integriti Abdul Khalid dipersoalkan oleh seorang ahli PKR.


Ini menyebabkan peserta forum tersebut melaungkan sokongan mereka kepada Abdul Khalid dimana ada di antara mereka menunjukkan sepanduk yang bertulis kata-kata seperti ‘Rakyat tetap sokong TSKI’ dan ‘Rakyat Selangor akan balas dalam PRU’. Malah, salah seorang peserta forum itu tampil ke hadapan dan berkata, “Kami mahukan Menteri Besar yang ada integriti, bukannya Menteri Besar boneka.’ Hahaha...agak-agak koranglah, apa komen Wan Azizah bila dengar jeritan dan lauangan dari mereka-mereka yang setia dan menyokong Khalid Ibrahim?...dan.....mereka dengan serius berkata, 'kami mahu Khalid, bukan nenek kipas'. Jadi, tak reti bahasa ke Wan Azizah ni, atau nak mereka-mereka tu belikan 'cermin dan cerminkan diri tu? Gila jawatan punya betina. 

Maaf le ye. IBM ni bukan orang PKR. Cuma nak panaskan lagi keadaan, juga mengingatkan rakyat Selangor supaya tidak tertipu lagi oleh kerenah politik kotor PKR/PR.  Tak sampai pun dua penggal menerajui Selangor, dah kelam-kabut, hura-hara Selangor dibuatnya. Yang penting sekarang, jom ubah dan kembali menyokong Barisan Nasional (BN). Kerana, BN untuk semua. Wasallam ~ IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...