Thursday, June 12, 2014

KESIAN! POK NIK AJIS KENA TIPU HIDUP-HIDUP DENGAN DAPIGS

KHAMIS, 12 JUNE 2014
DAPigs yang sebelum ini pemimpinnya pernah menyatakan hudud sebagai punca kekalahan di Teluk Intan, hari ini membuat pusingan U dengan mengatakan hudud bukan faktor kekalahan calonnya, Dyana Sofya Mohd. Daud pada 31 Mei lalu. Dalam pertemuan dengan Mursyidul Am PAS, Datuk Seri Nik Abdul Aziz Nik Mat, Penasihat DAP, Lim Kit Siang berkata, kenyataan media Gobind Singh Deo yang menyalahkan hudud PAS sebagai faktor kekalahan, adalah tidak benar. Sebaliknya, Lim mendakwa kenyataan Gobind yang juga ahli Parlimen Puchong itu telah disalah tafsir oleh pihak akhbar. Apa yang ditulis dalam akhbar bahawa DAP ada menyalahkan pemimpin PAS atas kekalahan kami di Teluk Intan itu tidak benar. Sebenarnya Gobind mengucapkan terima kasih kepada PAS atas sokongan dan usaha mereka dalam PRK Teluk Intan.

Gobind tidak mengatakan hudud merupakan isu utama dalam PRK. Namun, tidak dinafikan isu hudud akan menjadi lebih besar pada masa akan datang tetapi itu bukan punca utama kekalahan kami di Teluk Intan, kata Lim seperti dipetik dalam laman Astroawani. Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas mengadakan pertemuan dengan Nik Aziz yang merupakan bekas Menteri Besar Kelantan di pejabatnya di Yayasan Pemikiran Tok Guru hari ini. Dalam pertemuan ringkas beliau bersama Dyana Sofya menjelaskan kepada Nik Aziz berhubung kenyataan Gobind itu. 

Kesimpulannya, memang Pok Nik Ajis terang-terang ditipu hidup-hidup oleh DAPigs. Depan Pok Nik depa cakap lain, belakang Pok Nik depa cakap lain dan perbodoh-bodohkan Pok Nik. Tapi, apa nak buat. buat masa ini Pok Nik kurang segala-galanya. Telinga kurang jelas, dah tua le katakan. Maka, DAPigs senang-senang mempermainkan Pok Nik yang sudah tua dan hampir nanyuk ni. Kesian Pok Nik. Akhirnya DAPigs juga yang menang, PAS terus jadi bacul. Wasallam ~ IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...